Een auto! - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Koen Beks - WaarBenJij.nu Een auto! - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Koen Beks - WaarBenJij.nu

Een auto!

Blijf op de hoogte en volg Koen

17 Februari 2014 | Australië, Port Macquarie

Hee!

We gingen opzoek naar een auto dus op naar de backpacker lounge en op internet. Al snel word ik gebeld door een maatje die een Frans stelletje was tegen gekomen die van ze auto af wilden... Dus ik eropaf! Auto lijkt goed te zijn papieren zijn in orde heeft niet zo heel veel gelopen, registratian in west Australië. Dit is perfect want dat kan je de registratian verlengen in alle andere staten, wat bij de andere staten niet zo is. Auto was lekker goedkoop ze vraagde 1500 dollar en heb er 1250 voor betaald. Hun keken een beetje sip dat ik minder betaalde en ik had een big smile ghehee! Dus alles mooi geregeld volgende dag rijden we met 4 man richting het noorden. Na een heel stuk lekker gereden te hebben word de motor ineens heet, dus begon me een beetje zorgen te maken. Het was vrijdagmiddag laat, een lokale garage opgezocht en verteld wat er gaande was. Eigenlijk zou de garage sluiten maar de mensen hier zijn zo aardig en hulpzaam hij zou ons helpen. Hij begint te sleutelen en doet het een en ander en maakt het voor ons en dan ook nog voor niks! Grote dank voor die man! We konden weer verder, aangekomen in new castle. Rustig hostel wel gratis surfboardjes te leen dus even geprobeerd met een kleine surfplank golven waren niet al te best en het was heel koud dus maar even geweest. Wel super gaaf dus zit te denken om een surfplank te gaan kopen. S'avonds op stap gaaf tentje, volgende dag weer verder rijden komen langs paar mooie stranden. Al enkele dolfijnen gezien koala's, kookoobaraa's, kangoeroe's en nog vanalles in het wild gezien... We slapen nu in port macquarie, beetje jammer dat het bewolkt is, maar ik vermaak me wel. Ga opzoek naar en hengeltje... Bye bye

  • 17 Februari 2014 - 09:21

    Leo Van Der Zanden:

    Het ziet er allemaal goed uit, en zo te lezen heb je het wel naar je zin.

    groet Leo,

  • 20 Februari 2014 - 15:50

    Ome Kees En Tante Maria:

    Hee koen!

    Klinkt goed allemaal!
    Geniet ervan!

    Groetjes de familie van Teeffelen

  • 20 Februari 2014 - 23:15

    Franky:

    hee koentje hoe issie nou autotje heel gebeleven weer vanalles mee gemaakt? hier gewoon net als anders werken en flauwekullen..
    volgende week is het al weer carnaval daar ook nog iets apparts te doen? gaat surfen al beetje lukken en eten ook beetje te eten.. als ik je x kan belle appe fbe ofzo hoor ik t wel stuurde maar is n berichtje groetejs Frank..


    ps: hoe is de cd vollop geniete hehe.

  • 21 Februari 2014 - 17:21

    Ome Jo En Tante Virs.:

    Hallo Koen.
    Fijn dat je toch geluisterd hebt naar je tante,om iets van je te laten horen.
    Wij volgen je reis .Ben wel voorzichtig met al die wilde dieren en je kunsten op het water.
    Geniet ervan en we volgen je avonturen .

    Groetjes, De VIRJO 's uit Meijel.

  • 25 Februari 2014 - 16:51

    Jac En Ton,:

    He Koen hoe is het. Alles ok, neem ik aan.Heb je nog geen kangeroe gevangen?
    Of ben je op zoek naar ander groot wild.Hoeveel tanks heb ie al leeg gescheurd.
    Wat een mooie natuur daar. Heb je de karnavals kleren ook al klaar hangen,om die aan te doen.
    Geniet er van, en groetjes van Jac en Ton. Doei !!!!

  • 28 Februari 2014 - 13:21

    Koen Beks:

    Hee! Heel goed! Heb het goed naar me zin hier. Nee nog geen kangoeroe gevangen had geen zout bij... Haha! Heb wel al kangoeroes gegeten. Jaja ook op zoek naar ander groot wild haha. Carnaval doen ze hier niet aan volgens mij, ken zo ook al gek genoeg doen.

    En Franky nog bedankt voor cd'tje werkt prima ;)

    Van de week een nieuw verhaaltje! De groeten

  • 28 Februari 2014 - 19:02

    Pieter Van De Mortel:

    hey koen, mooie foto's. volgens mij heb je het aardig naar je zin, geniet ervan. we volgen je wel groetjes Pieter en Maya

  • 02 Maart 2014 - 11:37

    Henk Beks:

    Hey Koen,

    Hoe is het weer een beetje bekomen van het festival? Wij hebben onze eerste carnavals avond er op zitten. Het ging weer verekkus skon in het keienland. Gekkenwerk is net aangereden naar de optocht hier mooi zonnig weer dus dat komt wel weer goed vanmiddag.

    De groeten oit het keienland.
    Mommy en daddy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Macquarie

Australië , Nieuw-Zeeland

Work and Travel ;)

Recente Reisverslagen:

23 September 2015

Queenstown Baby!

29 Januari 2015

Ik leef nog!

25 Juli 2014

Lonely roadtrip!

23 Mei 2014

Work!

10 April 2014

Ben ik weer!
Koen

Helleu! Volg hier me trip door Australië, Nieuw Zeeland en een stukje Azië!

Actief sinds 08 Feb. 2014
Verslag gelezen: 733
Totaal aantal bezoekers 17778

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 31 December 2015

Australië , Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: